כיצד לתרגל יוגה נכון בבית?

 

שישה קווים מנחים לתרגול:
  • התחילו כל יום מחדש – שכחו מה שהגוף יכול היה לעשות אתמול. ראו והרגישו מה הגוף יכול לעשות היום מחדש.
  • היו סבלניים ועקביים – התחילו מתנועות רכות ומצאו את הגבולות שיש לכם היום. מבחינת נשימה, מבחינת מתחים, מבחינת יכולות תנועה. אין זה משנה כמה רחוק תגיעו. משנה איך תגיעו לשם.
  • הבדילו בין כאבים למתח של עבודה – יוגה לא צריכה לגרום לכאבים אבל צריך לעבוד עם מתח של עבודה בזמן התרגול –  נגד כוח הכובד, מול שרירים קצרים, מול מחשבות מחלישות. מצאו את האיזון הנכון לכם היום.
  • היו מרוכזים בנשימה – הנשימה היא המפתח להתקדמות בתרגול, שלום פנימי ובריאות.
  • דאגו לכך שלא תופרעו במהלך התרגול – קבעו מראש מה משך התרגול וסגרו טלפונים, בקשו שלא יפריעו לכם במשך כל זמן התרגול . דאגו להרפיה בסוף התרגול ובהתכוננות לשלום פנימי ואז צאו מהתרגול בשלום.
  • דאגו לקבל מדי פעם משוב ממורה ליוגה על התרגול שלכם. כל אחד צריך משוב. גם מורים בכירים ליוגה.

תרגול מוצלח !

שם מלא *

טלפון *

מייל


Please leave this field empty.