יוגה לבעיות שינה

יוגה היא האמצעי הטבעי והפשוט ביותר לשפר את השינה שלכם, להירדם בקלות ולהינות מחיים רגועים יותר ובריאים יותר. ללא תרופות או חומרים, באמצעות תרגולים פשוטים שמבצעים אותם בבית איכות השינה שלכם תשתפר מאוד.

במידה ואתם נוטלים תרופות לשינה או הרגעה דעו:
גופכם מתרגל לכדורי שינה והשפעתם יורדת. עם הזמן תמצאו את עצמכם נוטלים כמויות גדולות יותר שרמת יעילותן יורדת. חומרים אלה ממכרים! פתרו את הבעיה מן היסוד באמצעות תרגול יוגה.
 
בהקשר של בעיות שינה אנו מלמדים אותך:
  • תרגילי גוף לביצוע בבית המותאמים לך אישית העוזרים לך להירדם ולישון טוב – תרגילים אלו מטרתם ללמד את גופכם את ההבדל בין מתח להרפיה. כתוצאה מכך תלמדו את גופכם לשחרר ולהרפות בסוף היום. 
  • תרגילי נשימה ומדיטציה – מעודדים את מערכת העצבים הפארא-סימפטטית זו המעודדת רגיעה ונחת רוח. איתם תרדמו מהר יותר והשינה שלכם תהיה טובה יותר גם אם תתעוררו באמצע הלילה.
  • תרגילי הרפיה – אנו מלמדים אותך כיצד לשחרר מתחים. במיוחד במצבים מלחיצים ומדאיגים. לומדים באמצעותם להרפות ולשחרר משקעים נפשיים וכאבים פיזיים.
  • ייעוץ לאורח חיים בריא יותר וטבעי יותר לגופכם ונפשכם
 
מדוע יוגה?
יוגה היא אורח חיים טבעי ופשוט המבוסס על כוחות האיזון והריפוי הפנימיים שלכם. יוגה מחזירה לאיזון ומעודדת הרגלי חיים ושינה נכונים וטבעיים ומפחיתה את הצורך בשימוש בתרופות. הנסיון שרכשנו עם תלמידים בעלי קשיי הרדמות ושינה מראה שהיוגה עוזרת.
 
פנו אלינו למידע נוסף..

פנו אלינו ונחזור אליכם בהקדם

שם מלא *

טלפון *

מייל

Please leave this field empty.